تجربه های تازه

فیزیک

1392/9/21 19:43
نویسنده : شهاب
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

امروز با بابام رفته بودیم همایش فیزیک . وقتی که توی راه بودیم من خورشید رو دیدم که داشت غروب می کرد . از بابام پرسیدم چرا خورشید که غروب می کنه قرمزه اما وسط آسمان سفیده ؟ 

بابام گفت : وقتی رسیدیم همایش همین سوال رو بپرس . چون اونجا همه فیزیک بلد هستند و به تو جواب می دن . رفتیم همایش و آخر های سخنرانی ها بابام به من گفت : این آقایی که کنارت نشسته سرگروه همه این معلم های فیزیک است و سوالت رو از ایشان بپرس . من هم پرسیدم . آقای عتیقی هم جواب داد و یک آزمایش گفت که توی خونه انجام بدم . خیلی خوب بود البته تمام حرف های اون آقا رو نفهمیدم اما خوب بود . بابام میگه : بزرگتر بشی میفهمی . تو هنوز یه بچه کوچووووولوووووو هستی ! چشمک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان پرهام
23 آذر 92 19:27
سلام آقا شهاب. خیلی کار خوبی کردی اومدی همایش. بازهم بیا. من مطمئنم حضور شما بچه ها خیلی ضروریه. ما توی همایش فیزیک و زندگی امسال-که اردیبهشت برگزار خواهد شد- اصلا یه بخش گذاشتیم آموزش فیزیک به کودکان 3تا 7سال. البته شما بزرگتری ولی حتما بیا خوش می گذره. مطمئنم. خبرت می کنم. به گل رخ و مامانی و بابا سلام برسون.