تجربه های تازه

کار نیکو کردن از پر کردن است .

1392/10/13 12:18
نویسنده : شهاب
440 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

دوشنبه در مدرسه ما آش نذری پخته بودند . همه بچه ها غوغا می کردند . وقتی که آش را آوردند ، یکی از دوستانم به نام " متین عجم " که از روزهای قبل همکلاسی ها به او از روی مسخره بازی می گفتند : "لجن"

با خودش یک شیشه کشک آورده بود . من هیچوقت او را  لجن صدا نزده بودم چون از بی ادبی خوشم نمی آید . همه بچه ها از او می خواستند که بهشان کشک بدهد اما او می گفت : شما مرا مسخره کرده اید و من به شما کشک نمی دهم . وقتی من از او کشک خواستم گفت : حتما ، چون من او را مسخره نمی کردم . به او گفتم با کشک یک دایره روی بشقاب آش من بکشد . او هم این کار را کرد . بعد آقای ورزش با یک کشک خشک آمد و یک تکه کشک وسط دایره قبلی گذاشت که خیلی جالب شده بود . همه دوستانم حسودی می کردند .  

فرشته

وقتی این موضوع را برای بابا تعریف کردم خیلی خندید و گفت : این هم پاداش بچه با ادب است . 

با ادب باش تا بزرگ شوی 

                             که بزرگی نتیجه ادب است 

                                                             بی ادب مرد کی شود مهتر

                                                                                          گرچه او را جلالت نسب است .

 


 

 

بابام گفت این خاطره رو این جا بنویسم و این شعر رو هم خودش نوشت .

 

این هم عکسی از وقتی کلاس دوم دبستان بودم :

 

 

 

 

پایان

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نازنین بانو
13 دی 92 12:34
آفرین به شما پسر خوب عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه
مامان پرهام
19 دی 92 11:13
سلام آفرین به شما اقای مودب
مامان پرهام
26 اردیبهشت 93 21:57
سلام کلا رفتی پی درس و مدرسه و وبلاگ رو گذاشتی به امان خدا؟!!
شهاب
پاسخ
بابای شهاب : از روحیات شهاب ما ، یکی همین خسته شدن سریع از اکثر موضوعات است !
فرهاد
17 آذر 95 17:38
دست مریزاد شهاب آقا واقعا که گل کاشتی برو حمایتت می کنیم