تجربه های تازه

ماجرا های من و بابام !

1392/9/26 23:46
نویسنده : شهاب
619 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

من و بابام زیاد با هم بازی می کنیم . اینجا چند عکس از خودم و بابام گذاشتم :

 

من و بابام در ساحل چابهار در جنوب ایران :

 

 

من و بابام وقتی هردومون کچل بودیم :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این جا بابام میخواد از دندونم که لق شده بود عکس بگیره : 

 

 

 

 

من و بابام در حال برف بازی هستیم ؛ به گلوله برفی دست بابام نگاه کنید و دست من بیچاره رو هم ببینید : 

 

 

شعار ما : هر موقع من و بابام دعوا میکنیم زود با هم آشتی میکنیم و گرنه من یه کتک گنده می خورم !!! .

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمو قدرت
27 آذر 92 0:08
فقط عکس چهارم !
مامان پرهام
5 دی 92 21:51
خیلی عکسهای جالبی بودند. گلرخ کو؟
شهاب
پاسخ
توی عکس اول که مشغول آب بازی با سارا بود و در بقیه عکس ها هم من تنها بچه مامان و بابا بودم .